Cácorka je mladé, nezávislé vinařství pocházející z Jihlavy. Při vytváření vizuální identity jsme kladli důraz na velké Á. Značí tak rozevlátost, mladost a hravost. Jako symbol jsme zvolili netradiční ztvárnění sýkorky, podle které se slovo Cácorka vyvinulo.
Cílem je ze symbolu sýkorky vytvořit silný rozeznávací znak, který bude použitelný sám o sobě i bez doplňujícího logotypu cÁcorka.
Barevnost loga je lazena do tmavé "burgundy" vínové barvy s přesahem do oranžové. Jde o spojení barev znaku DUKLA Jihlava (oblíbený tým) a městského znaku Jihlava.
Font cÁcorka je dost specifický a používá se pro veškerou komunikaci a propagační materiály. Jeho zakulacené tvary nám krásně odráží vinařskou tématiku a hodí se tak jako hlavní symbol komunikace.
Dalším důležitým aspektem je hravé copy / claimy s důrazem na dlouhé a velké Á. cÁcorka je totiž radost, rozevlátost, mladost, jaro, rozkvetlá louka a odřená kolena.
Toto mladistvé nadšení a volnost jsme tak převedli na jednoduchá slova/hesla, které se i tak trochu opírá o moravské nářečí.
Výsledkem by měl být další silný rozeznávací prvek, který lze uplatňovat i v prostém textu.
Představte si, že máte natištěné / obtisknuté texty na strukturovaném papíře. A přes čerstvě obtisknutý text přejedete mokrou skleničkou od vína.
Tento efekt "odřených kolen" a neomalené rozevlátosti, jsme se snažili převést i do vizuální komunikace.
Tímto efektem lze tak vytvořit jedinečný pattern ( na základě použitých hesel) a hrát si s rozložením a formátem.