4 roky spolupráce s areálem SportPark Liberec
4 roky spolupráce s areálem SportPark Liberec
Sport Park Liberec je největší sportovní areál v Severních Čechách sčítající více než 30 sportovišť v čele s Home Credit Arenou. Za dobu svého působení areál změnil několikrát vizuální styl, a tak po našem příchodu bylo nejdůležitější vymyslet celkový koncept, který spojí všechna sportoviště a bude uživatelsky přitažlivější.
Od začátku spolupráce v roce 2014 vzniklo nespočet tiskovin, online bannerů a propagačních materiálů. Nově pak vytvoření dvou vizuálních identit pro fyzioterapeutické centrum Medical, kongresové centrum Kongres park a kompletní redesign areálu.
Sport Park Liberec je největší sportovní areál v Severních Čechách sčítající více než 30 sportovišť v čele s Home Credit Arenou. Za dobu svého působení areál změnil několikrát vizuální styl, a tak po našem příchodu bylo nejdůležitější vymyslet celkový koncept, který spojí všechna sportoviště a bude uživatelsky přitažlivější.
Od začátku spolupráce v roce 2014 vzniklo nespočet tiskovin, online bannerů a propagačních materiálů. Nově pak vytvoření dvou vizuálních identit pro fyzioterapeutické centrum Medical, kongresové centrum Kongres park a kompletní redesign areálu.
Samotné logo je složeno z několika prvků a hlavně barev. Proto jsme se rozhodli jít touto cestou barevného signování a celkově areál více prosvětlit a oživit barvami. Sportovní haly a hřiště jsou nesourodě rozprostřené po celém areálu, v kterém se pro nově přicházející návštěvníky může být obtížné orientovat. S touto zkušeností jsme pracovali a přiřadily jsme ke každé sportovní hale (potažmo sportu, ve které části areálu se nachází) svou specifickou barvu. Barevnost, tak hraje v komunikaci se zákazníkem/návštěvníkem hlavní roli a odráží se jak v outdoorových reklamách tak i na interním značení.
Samotné logo je složeno z několika prvků a hlavně barev. Proto jsme se rozhodli jít touto cestou barevného signování a celkově areál více prosvětlit a oživit barvami. Sportovní haly a hřiště jsou nesourodě rozprostřené po celém areálu, v kterém se pro nově přicházející návštěvníky může být obtížné orientovat. S touto zkušeností jsme pracovali a přiřadily jsme ke každé sportovní hale (potažmo sportu, ve které části areálu se nachází) svou specifickou barvu. Barevnost, tak hraje v komunikaci se zákazníkem/návštěvníkem hlavní roli a odráží se jak v outdoorových reklamách tak i na interním značení.
Druhou dominantou vizuálního stylu, jsou jednotlivý sportovní zástupci, avataři, vyfocený speciálně pro daný sport a s nimi propojený grafický prvek, který vychází z logotypu Sport Parku Liberec.
Druhou dominantou vizuálního stylu, jsou jednotlivý sportovní zástupci, avataři, vyfocený speciálně pro daný sport a s nimi propojený grafický prvek, který vychází z logotypu Sport Parku Liberec.