Přijď se vostříhat vole a nebuď frajírek, buď frajer.
Přijď se vostříhat vole a nebuď frajírek, buď frajer.
Tak zní hlavní krédo libereckého barbera a našeho dlouholetého kamaráda Tadeáše. Dosti specifický a osobní přístup k lidem a řemeslu je přesně to, co Tadeáše vymezuje od ostatních. Nečekejte tak další generických barbershop, kde to jede jak ve fastfoodu. K Tádovi se totiž nechodí jen pro perfektní účes a vousy, co v liberci nemá konkurenci. Ale hlavně se chodí za Tádou. I my patříme mezi ty věrné klienty, kteří se u Tády nechávají pravidelně stříhat. O to více nás potěšilo, když jsme měli tu možnost společně vytvořit jedinečný vizuál.
Tak zní hlavní krédo libereckého barbera a našeho dlouholetého kamaráda Tadeáše. Dosti specifický a osobní přístup k lidem a řemeslu je přesně to, co Tadeáše vymezuje od ostatních. Nečekejte tak další generických barbershop, kde to jede jak ve fastfoodu. K Tádovi se totiž nechodí jen pro perfektní účes a vousy, co v liberci nemá konkurenci. Ale hlavně se chodí za Tádou. I my patříme mezi ty věrné klienty, kteří se u Tády nechávají pravidelně stříhat. O to více nás potěšilo, když jsme měli tu možnost společně vytvořit jedinečný vizuál.
Již na počátku nám tedy bylo jasné, že se chceme vyhnout otřepalým kýčům tohoto odvětví a vytvořit originální vizuál co bude perfektně odrážet Tadeášovu osobnost.
Již na počátku nám tedy bylo jasné, že se chceme vyhnout otřepalým kýčům tohoto odvětví a vytvořit originální vizuál co bude perfektně odrážet Tadeášovu osobnost.
Při tvorbě loga a celkového vizuálu nám bylo největší inspirací Severoafrické uskupení Die Antwoord. Není totiž žádným tajemstvím, že tato kapela patří mezi Tadeášovi nejoblíbenější a je dost možné, že při stříhání uslyšíte jednu z jejich pecek. Předlohou nám bylo jejich takzvané ZEF culture, které se popisuje jako moderní lůza, mladistvá drzost a nekonečná touha být lepší než ostatní. Jak sama zpěvačka říká "Zef is, you're poor but you're fancy. You're poor but you're sexy, you've got style." .
Vzali jsme do ruky tužku, papír a začli malovat.
Při tvorbě loga a celkového vizuálu nám bylo největší inspirací Severoafrické uskupení Die Antwoord. Není totiž žádným tajemstvím, že tato kapela patří mezi Tadeášovi nejoblíbenější a je dost možné, že při stříhání uslyšíte jednu z jejich pecek. Předlohou nám bylo jejich takzvané ZEF culture, které se popisuje jako moderní lůza, mladistvá drzost a nekonečná touha být lepší než ostatní. Jak sama zpěvačka říká "Zef is, you're poor but you're fancy. You're poor but you're sexy, you've got style." .
Vzali jsme do ruky tužku, papír a začli malovat.
Po několika minutách začali padat první nápady a hlášky. Jak by to prostě řekl Tadeáš, přijď se vostříhat vole.
Ručně psaný font a originální malůvky doplněné o drzé a jasné sdělení byla ta správná cesta jak reflektovat Tadeášovu osobnost do jeho vizuálu.
Po několika minutách začali padat první nápady a hlášky. Jak by to prostě řekl Tadeáš, přijď se vostříhat vole.
Ručně psaný font a originální malůvky doplněné o drzé a jasné sdělení byla ta správná cesta jak reflektovat Tadeášovu osobnost do jeho vizuálu.
Vizuál je doprovázen o originální malůvky přímo od Tadeáše, které je možné rozpohybovat, a také hrajou velkou roli i v interiéru Barber Shopu.
Vizuál je doprovázen o originální malůvky přímo od Tadeáše, které je možné rozpohybovat, a také hrajou velkou roli i v interiéru Barber Shopu.